Ahoj,
dobrá zpráva pro všechny!
V posledních dnech jsme měli v LOGmanageru napilno, spustili jsme totiž nový portál support portál – https://support.logmanager.cz. Vyslyšeli jsme vaše volání po zlepšení komunikace a lepší a snadnější správě servisních požadavků.
Co se pro vás mění?
- Pokud nechcete, tak vlastně nic. Své požadavky/tickety a dotazy můžete i nadále posílat emailem přímo na help@logmanager.cz a komunikovat pouze emailem.
- Pokud si ovšem založíte na portále účet, můžete tickety spravovat, a dokonce je uvidíte všechny napříč celou vaší organizací (identifikace zde probíhá podle domény v emailu „@domena.cz“).
Co portál přináší?
- Vedle správy a vytváření ticketů, zde naleznete i základní znalostní bázi, která obsahuje klíčové články pro podporu LOGmanager, například Tovární nastavení boxu, vygenerování TSR, exportování logů apod.
- Přidali jsme navíc i sekci známých chyb, kterou budeme postupně aktualizovat podle verzí LOGmanager. Ačkoli víme, že to obsahují release notes, rozhodli jsme se to mít na jednom místě.
- Správa ticketů v rámci organizace – pokud váš kolega založí tickety, vy ho uvidíte, podmínkou je mít na portálu registraci se stejnou emailovou doménou. Z tohoto důvodu budeme ovšem zamítat všechny tickety, které budou vytvořeny z veřejných emailových služeb (jako jsou naříklad @gmail.com, @protonmail.ch a @seznam.cz a podobně).
- Základem portálu je také sekce FAQ, kde je step by step, jak založit ticket a jiné důležité informace.
Jaká jsou omezení?
- Do příloh a ticketů můžete vkládat přílohy, ovšem pouze do 20 MB. Pokud s námi budete sdílet větší soubor, využijte svých služeb, nebo ve FAQ vyhledejte „sdílení“.
- Portál je v anglickém jazyce, nicméně všechny články jsou zde i v jazyce českém, jak jste zvyklí u naší dokumentace.