Technická podpora

Je poskytovaná emailem, telefonicky nebo prostřednictvím portálu technicke podpory. Požadavky na technickou podporu mohou vytvářet certifikovaní partneři a zákazníci řešení Logmanager. Blíže se o podmínkách záruk, podpory i způsobu vytváření požadavků na technickou podporu dozvíte v on-line dokumentaci Logmanageru, sekci zákaznická podpora.

Uživatelské fórum

Slouží k výměně zkušeností našich partnerů, zákazníků i techniků výrobce Logmanageru. Fórum neslouží přímo k technické podpoře, ale je platformou pro sdílení inspirujících návodů, zkušeností z praxe, tipů a názorných školení, jak s Logmanagerem pracovat. Fórum je uzavřené, moderované a registrace je vázaná na sériové číslo Logmanageru (včetně demo boxů pro partnery).

Youtube kanál

Youtube kanál obsahuje základní školení pro práci s Logmanagerem a záznamy z přednášek a pravidelných produktových aktualizací.

Dokumenty ke stažení

Zde naleznete všechny podpůrné dokumenty a soubory ke stažení. Pokud zde nenaleznete to, co potřebujete, obraťte se prosím na vašeho autorizovaného partnera nebo naší technickou podporu.

Logmanager blog

Dále je k dispozici Logmanager blog informující o zajímavých událostech a novinkách ve vývoji.

Dokumenty ke stažení

  • Datasheety

    • Logmanager Datasheet Q4 2022
    • Proč řešit log management?
  • Normy

    • ZKB a Logmanager
    • ČSN/ISO 27001:2013 a Logmanager
    • GDPR a Logmanager
    • PCI DSS v3.2 a Logmanager
  • Ostatní dokumenty

    • Logmanager - obecná bezpečnostní doporučení v1.2
    • Logmanager školení
    • Logmanager guide to Microsoft Auditing